Tuesday, September 23

Миришее

Вчера, пътувайки към Бъкстон с 2-ката, станах свидетел на изключително хитър номер. Дребос на велосипед, дебнеше тролеят да пристигне на спирката. Спираме, вратите се отварят и част от пътниците слизат. И точно преди да затворим и продължим, малчуганът метна вътре нещо, ухилен до уши. След няколко секунди гръмна и от бомбичка, подобна на малка прозрачна торбичка се разнесе миризмата на развалени яйца. (Въпрос към теб: Молекулата на кой химичен елемент мирише така?) Кофтито е, че навън беше адски студ, и естествено нямаше отворени прозорци, а оставаха поне 4-5 спирки. Значителното количество хора вътре бе изправно пред избора да продължи в смрад или да слезе далеч преди крайната си цел. Иии да, понамирисваше си известно време...Аз имах шал и се скрих в него.

4 comments:

Joro Pentagram said...

Едно време, така дебнехме пред рейсовете за студентски град в кв. Изток. Малко преди да се затворят вратите и хвърляхме 5-6 пиратки. След 10 метра се чуват гърмежи, рейса спира и само негрите бягат от рейса към спирката обратно.
Детски простотии, ама нищо лично:))

DESi said...

Аз гледах да не разказвам случката с възмущение или нещо подобно. Дори си се посмях вътре де - детска ми простотия. ;)

Anonymous said...

Знам за сероводорода, но той не е хим. ел. Иначе молекулата на кой елемент мирише на развалени яйца?

DESi said...

На никой, изобщо не съм се замислила, че въпросът ми е некоректно зададен. Пф. :)

 
Creative Commons License