Thursday, October 16

Svet je velik in resitev se skriva za vogalom

Ако не е става особено ясно от заглавието - предстои да те занимая със Светът е голям и спасение дебне отвсякъде. Филм, създаден за душата и коренно различен от Дзифт, което ги прави несравними. (А това май е хубаво?) Емоционален разказ, докосващ те неусетно, особено ако си живял в чужбина, а още повече, ако е било в Германия. Признавам, че на няколко пъти сълзички напираха в очите ми, някой не успях да спра, въпреки, че на снимката го играя силна.
Можеш да погледнеш и едно малко старичко, но интересно интервю с Илия Троянов, без който книгата, а после и филмът, нямаше да ги бъде.

Огромна
доза надежда и оптимизъм, с незабавен ефект, при все, че жанрът е драма.

Задължителен!

3 comments:

Marmalad Shipkofff said...

Бях сигурен, че ще го пропусна, но сега май май ще се гледа... :) благодасрство

Деничка said...

Снощи го гледах и точно мислех да пиша за впечатленията си, които се припокриват с твоите.

DESi said...

Брей, мислех, че само мен така ме е разчувствал. Сега съм спокойна. :)

 
Creative Commons License