Wednesday, March 5

Варна от високо или във Варна на високо (със специалното участие на Moby). Извинете ме предварително за качеството на снимките.



Moby е намерил съкровище...



Очаквам от храстите да изскочи наркоман/онанист/пиян/проститутка...В тази последователност.



Чайка, мила майко. (почти назаем от Pro)



Моby се е уморил, но ме изчаква и ще се доберем заедно до заветния връх.(След 2-3 качвания започна да става по-лесно.:))



"Къде си забравих пръчката? Да взема да повлека надолу по стълбите Десито и да си я намеря?!"



"Яа, някой ми е маркирал територията! Сигурно огромната старонемска овчарка, с която се мъчих да се сбия, ми е направила мръсно. Ще й отмъстя другия път... ако не ме е изяла до тогава."

Често се чудя какво ли му минава през главата? Някой ми разказа, че е създадена машина, с която вече са разкодирани голяма част от кучешките "думи". Забравих за останалото, но би било полезно. :)

No comments:

 
Creative Commons License