Tuesday, March 18

Здравно

Първо тук. "Липсващите кости били заменяни с пластмасови тръби..." Бррр!!! А аз мислех, че тези неща са легенди. Чувала съм и за някаква зала в Анатомията, където на камари хвърлят неразпознатите трупове и те си стоят там... Винаги настръхвам, минавайки покрай ъгъла на Здраве.

И другото. Честно казано, хомеопатията ми е някак...неясна. Прекалено хубаво изглежда, за да е истина. Бях гледала филм на BBC по темата, заключението, след проведени много опити в него, беше, че не действа. Аз лично до сега не съм я прилагала върху себе си. Китайското лечение ми е още по-далечно, но пък при билколечението съм твърдо за. Е - не очаквайте чудеса, но по-тривиалните проблеми се решават.

С това приключвам здравния обзор за деня. Като натрупам повече опит+знание, ще се изкажа по-компетентно.

No comments:

 
Creative Commons License