Tuesday, July 22

Мръсен следобед

Нямаме вода от около 2 часа. Вече съм изпаднала почти в криза. Всичко около мен, включително и моята особа ми се струва нечовешки мръсно. Не мога да погаля Моби, защото после няма къде да си измия ръцете - мокрите кърпички не са дотатъчно хигиенични. Дори и те биха ме изцапали допълнително с гадната течност, с която са напоени. И няма да има как да се измия. Вариантът да си "поливам" с бутилка с минерална вода никак не ми харесва, а и е доста труден за солово изпълнение.
Ако беше зима липсата на H2O нямаше да е така болезнена, но в този ненормален пек, който е навън, се чувствам като в пустиня. Гледам си ръцете през 5 секунди и всеки път ми изглеждат все по-черни - побърквам ли се? Или се превръщам в представител на друга раса?!

No comments:

 
Creative Commons License