Sunday, July 20

Изненада

Всичко у дома заварих по старому, с изключение на моята стая.

И друг път съм надавала писък от някои действия на майка ми, но този път съм леко озадачена. Заварих етажерката с книги, дискове и разни други неща почти напълно пренаредена и аранжирана със снимки! Обяснението беше, че така й харесвало на нея. Еми да си я реди в нейната стая. Напълно съм за всичко да е подредено и чисто, но това вече е прекалено. Но тя никога няма да го разбере и ще продължи да ми нарежда банкнотите в портмонето по големина. Примерно.
Хубавото е, че вече почти съм свикнала, а още по-хубавото - че в София домакинът съм аз, а тя - гостът. Улавям се на моменти, че съм попила силния й усет (ако може така да се нарече) за ред и не понасям хаос у дома.
Обмислях отмъщение - да размеря дрехите във всички гардероби или пък кухненските съдове по шкафовете, но не съм толкова зла. Макар че определено дяволът беше дръпнат за опашката.

Напоследък в блога те занимавам предимно с моята особа - с риск да ти досадя. От друга страна, ако не се познаваме и не съм ти измрънкала всичко, за което пиша, дано не те натоварвам. Гледам да съм позитивна, доколкото мога. :)

No comments:

 
Creative Commons License