Sunday, April 13

Сладка дилема

Ferrero:



или

Storck:

При наличието на повечето подукти и от двете картинки се превръщам в чудовище и унищожавам всичко в опаковката. Дори да става дума за цяла кутия, или пък две. :)
Знам, че и други хора, предимно жени, попадат често в тази ситуация.

Решението за мен: опитвам се да не купувам в големи количества и тъжно грабвам от малките разфасофки около касите. (Е - само когато съм решила в съответния ден да не прекалявам.) Пък иначе е хубаво оправданието, че малкото излиза по-скъпо от голямото - и така пак съвестта ми е чиста.

Особено наркОтично ми влияе Raffaello-то. Сигурна съм, че вътре слагат нещо забранено. Иначе - някои от продуктите на Storck не ме изкушават много, просто защото не съм ги опитвала. Също и бонбоните с череша, които са безумно скъпи и гадни, а и tic-tac-ът.

И накрая, съжалявам но:

No comments:

 
Creative Commons License