Friday, April 25

На юг от границата, на запад от слънцето

e моята книга. Прочетох я на един дъх, в автобуса за Варна - свърши преди да сме наближили Търново. Сега и аз ще мога да кажа, ако някой ден давам интервю, кой е любимият ми автор. :)

Ето и част от нея:

"Винаги са ме привличали не посредствената външна красота, което може да се изрази с няколко физически примера, а нещо друго, нещо дълбоко и абсолютно. Както някой хора тайничко се радват на дъждовните бури, земестресения или слънчеви затъмнения, така и аз си падах по това загадъчно, необяснимно нещо, с което ме привлече противоположния пол."

"Един аромат може да омае петдесет от сто човека. Друг ще очарова останалите петдесет. Но има и особени аромати, които ще се сторят вълнуващи до полуда само на един или двама от сто души. Аз имам усет тъкмо за тях, способност да ги долавям отделече."

"Да се престориш на щастлив,
когато ти е зле.
Никак не е трудно."

Посленото е цитат и от песента на Nat King Cole - Pretend, която главните герои са слушали заедно като деца, без все още да разбират текста.

No comments:

 
Creative Commons License