Saturday, April 19

Майки и деца

Много обичам мама да идва на гости. Както някой знаят - прави се голям shopping тур и се хапва обилно и вкусно, домашно най-вече. Други предимства са задружно чистене и мъкнене на тежки торби от Billa и Пикадили, разплащане на крупни сметки и повишаване посещаваемостта на културни мероприятия.

Когато пък аз се прибера - това, което се очаква от мен, е да постоявам вкъщи понякога - за да ме видят баби и дядовци, да помагам за семейната вечеря с каквото мога, и естествено да забавлявам Moby. Или поне на мен така ми се струва. ;)

Не мога да се оплача от mother - направо си е супер. (Освен гадния й навик да ми рови по джобовете и чантите - все още не знам какво иска да намери там?!) Мои приятели имат далеч повече задължения вкъщи, отколкото аз, или пък след като са навършили определена възраст са ги пуснали "да се спасяват сами". Аз съм толкова разглезена, че даже не ходя до магазина и не хвърлям боклука, освен по случайност. Това важи, когато не съм в София, иначе съм изключително самостоятелна и независима личност...
Освен това съм голям егоист в следствие на факта, че съм единствено дете. Иначе съм изключително мила, ако поискам, и всички дребосъци ми се радват. И кучета не ме лаят, но това няма нищо общо. :D

Ето и малко забавни на пръв поглед дечурлига:









И най-готините за накрая. :)

No comments:

 
Creative Commons License