Wednesday, April 2

Мазало

Не знам какво ми става от няколко дни, горната ми устна е като нацепена с ножче за бръснене. След като безуспешно обиколих аптеките около Pharmfac, за да си намеря вазелин за устни в тубичка - първо се изнервих максимално, и второ - попаднах на това:



Не се лъжете, че е голямо - само 8ml е, но пък е 100% органично масло от карите. Така че, от една страна дадох малко повече пари, но от друга - мисля, че си заслужава, в сравнение с боклуците и съвсем неподходящите продукти, които искаха да ми пробутат sisters-фармацевти.

Другият ми сблъсък с кремовете доведе до това:



В тубата с етикета има крем за ръце, а в другата - Cold cream. Толкова им се радвам, както и останалите омазали се днес колежки, че се мажа през 20-30 минути. Много готино, наи-вече, защото съм си ги правила аз. А и нямат консерванти.

Абе изобщо фармацията ще ни направи по-красиви! :)

No comments:

 
Creative Commons License