Sunday, February 17

След като се отказах доброволно от диетата започна да ми се прияжда почти всичко и по много. Много гадно :(

Както и да е, вчера се сдържах да хапна kfc или МcDonald's, но затова пък съм все по-върл фен на сандвичите от FixMix. В тази връзка се сетих за много странното изпълнение на една касиерка преди време.

Тъкмо бяха пуснали рекламата на Big Tasty и така ми се дояде, понеже в Германия редовно си го хапвах, та още на другия ден се засилих да си взема един. Доволно си поръчвам с усмивка. При което жената зад касата казва:
"Сигурно ще зарадвате много някого?" (може би защото беше "за вкъщи"?!).
Аз: "Да - себе си." И се усмихвам пак.
Тя: "Ау, ама как ще го ядете, той е много голям и калоричен, нали знаете? Ние у дома спортуваме много и не ядем храна от тук!!"
Аз: "Ами по принцип не трябва да се яде нищо от тук, но е вкусно."

И нататък - обичайното - дали искам десерт, кола, пай, май и каквото друго може да ми пробута мило. Отказвам.
Ами ако бях подставено лице? Или може жената беше на последен работен ден и се готвеше да напусне, отмъщавайки на работодателя? Мистерия :)


No comments:

 
Creative Commons License