Friday, February 15

Онзи ден си купих тези: "Как да отслабнем завинаги", "Търговецът на оръжие" и "Жени".
Имах нужда да запълня жаждата за книги след тъпия край на Хари Потър.

И така от скоро официално следвам насоките на д-р Дюкан,хихи. Окончателните резултати ще споделя ако издържа минимум 5 дена с диетата. Т.е. щях - е не издържам вече, свалих 2 кг и ми писна да ям месо, мляко и яйца, разбирай протеини. От другите две книги си избрах Буковски да е първи и върви много добре - към 300 стр. е - имам още стотина. Д-р Хаус остава за десерт. Лошото е, че от скоро ще ми се наложи да се боря и с фармацеВтичните дисциплини от новия семестър и пак ще се оплета.

Освен тва съм планувала да изгледам и Тhe Tudors, също и да разгледам всички пролетни колекции, които още не съм, а те не са никак малко.
Tежко ли ми е :)

No comments:

 
Creative Commons License