Saturday, January 9

"А аз много държа на хигиената в междучовешките отношения..."*

Колкото и отпимистично и по детски наивно да звучи - така е. Всеки път по нещо в мен се счупва, когато приятел се окаже поредния псевдо такъв. Изобщо не държа да си обясняваме всеки ден колко се "обичаме", а репликата "ще се чуем" директно я вкарвам в графата с лъжи.

И понеже съм такава, които биха направили всичко, за хората, които обичам, заявявам, че пръста няма да си мръдна за никой, който не си го е мръднал за мен. Колкото и да ми е симпатичен, усмихнат, близък и ми се радва всеки път, когато ме види.
palm_springs_wedding_photographer_s89432f
Мимолетният ми житейски опит показва, че хората са толкова объркани, комплексирани и неразбиращи сами себе си. И искат всичко, без да дадат нещо. Плаша се само от мисълта, че мога да очаквам всичко от всеки. Плаша се и от мисълта, че някой ме гледа в очите и ме лъже най-безсрамно. Съвсем различно е да кажеш нещо от това да го направиш. Второто обезсмисля първото и се запомня, а неизпълнените обещания разочароват. И те правят лъжец.

Не било зле да има две категории във facebook - приятели и познати. Нали?

За тази нова година не поздравих никой по собствена инициатива, извинявам се на тези, които заслужаваха (на брой максимум 10), а на останалите не се извинявам.

В заключение искам да напиша, че малкото, които са ме спечелили, ще получават много. Другите - само усмивки, от неискрените.

*цитат от, снимка от

9 comments:

trakatumka said...

Малко сурово, но като цяло справедливо. Защото всичко си има основание:)

DESi said...

Да. Аз затова си мисля, че на малко хора ще им хареса този пост. :)

Marmalad Shipkofff said...

Много малко са хората като теб и които наистина осъзнават, какво значи да се подържа такава хигиена. От друга страна сигурно знаеш, че истинските приятели винаги са малко, останалите са просто плевели, които цъфтят красиво... :) ах! :D

DESi said...

Много красиво цъфтят, няма що. :)
Това беше забавно, ах!

Milla Mou said...

Чудесно! Честита Нова Година :)

DESi said...

Благодаря. Честита да е и за теб. :)

CveTiTyYy said...

"Да излъжеш веднъж е лесно, трудно е да излъжеш само веднъж."/ Ванда Блонска - полска журналистка/
И се надявам, че аз все още съм от тези, които ще получават много:)))
Най-малкото ти се обадих за Коледа и НГ - заслужила съм си го :P хохо
Цун!

DESi said...

"Най-малкото ти се обадих за НГ и Коледа..." хахаха :) как си изпроси :P

CveTiTyYy said...

Много ясно, аргументирах се в случай, че прекрасната ми усмивка и нежен гласец не са достатъчни :))))))))))))))))
п.с. В седмицата след 18ти бих желала среща с теб

 
Creative Commons License